» Επιστροφές προϊόντων

Επιστροφές Προϊόντων

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση - επισκευή τους:

  • - Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του      I-Tech πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά). Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη - παραστατικό αγοράς ή δελτίο εγγύησης προιόντος. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ ή οι σεριακοί αριθμοί - S/N των προιόντων) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). 

 

  • - Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από το I-Tech. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο - επίσημο εισαγωγεά/διανομέα του για την χώρα.

 

  • Σε κάθε περίπτωση και για κάθε προϊόν που γίνεται αποστολή σε εμάς ( για προϊόντα εντός εγγύησης) απαιτούνται 1-3 εργάσιμες ημέρες για την παραλαβή του (από το τμήμα παραλαβών - αποστολών ανάλογα με την χρονική περίοδο και τον φόρτο εργασίας) και 1 - 3 εργάσιμες για έλεγχό του από εμάς και αποστολή του στην αντίστοιχη αντιπροσωπεία - εισαγωγέα - διανομέα για έλεγχο, επισκευή ή αντικατάσταση και επιστροφή πίσω σε εμάς.

 

  • Σύμφωνα με την πολιτική του εκάστοτε κατασκευαστή, η συσκευή σας μπορεί να αντικατασταθεί με άλλη ίδιου τύπου, εφόσον δεν λειτουργεί ή υπολειτουργεί κατά την πρώτη ενεργοποιησή της εντός 7 ημερών απο την ημερομηνία αγοράς. Για να γίνει αντικατάσταση ή πίστωση του προιόντος θα πρέπει πρώτα να ελεγχθεί απο το τεχνικό τμήμα του κατασκευαστή-αντιπροσώπου-εισαγωγέα. Επίσης η συσκευή για να την κάνει ο κατασκευαστής - εισαγωγέας δεκτή για αντικατάσταση δεν πρέπει να έχει υποστεί αντικανονική χρήση ή να φέρει σημάδια κακής μεταχείρισης (γρατσουνιές, χτυπήματα, σημάδια οξείδωσης, κ.α.). Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί πλήρες. Επίσης η συσκευασία θα πρέπει να είναι πλήρης και σε άριστη κατάσταση, ( όπως ακριβώς αγοράστηκε) χωρίς σκισίματα και με ευανάγνωστα τα σειριακά νούμερα.

 

  • Για προϊόντα - συσκευές εκτός εγγύησης που αποστέλλονται για επισκευή, κοστολόγηση, μετατροπή, αναβάθμιση, αντικατάσταση απαιτούνται 1-3 εργάσιμες ημέρες για την παραλαβή του (από το τμήμα παραλαβών - αποστολών) και 1 - 3 εργάσιμες για έλεγχό του από εμάς και ενημέρωση του πελάτη για το κόστος επισκευής. Οι χρόνοι εξαρτώνται από την χρονική περίοδο και τον φόρτο εργασίας. Σκοπός πάντα είναι η ταχύτερη και καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.

Κατά την διάρκεια παραλαβής, ελέγχου, κοστολόγησης, αποστολής στην αντίστοιχη αντιπροσωπεία, επισκευής θα ενημερώνεστε με γραπτά μηνύματα (SMS), τηλεφωνικά ή με αποστολή email. Απαραίτητο είναι να μας ενημερώσετε με τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου και το email σας, γραπτώς με επιστολή μέσα στο δέμα σας ή μέσω email στο info@i-techshop.gr .

         Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις συνήθως το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για επισκευή ή αντικατάσταση συσκευής δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δέκα (10) ημερολογιακων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής εκτός από σπάνιες περιπτώσεις έλλειψης ανταλλακτικού. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή-έλεγχο να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη - παραστατικό αγοράς ή δελτίο εγγύησης προιόντος. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ ή οι σεριακοί αριθμοί - S/N των προιόντων) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα του I-Tech. Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

  • - επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα
  • - το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
  • - δεν έχει υποστεί αντικανονική χρήση ή να φέρει σημάδια κακής μεταχείρισης (γρατζουνιές, χτυπήματα, στρεβλώσεις, σημάδια οξείδωσης, κ.α.)
  • - το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα παρελκόμενα και όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)

Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 10 ημερών τότε το I-TECH δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση. Τα έξοδα επιστροφής προϊόντων επιβαρύνουν τον πελάτη.

Παρακαλούμε συμπληρώστε την φόρμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του εδώ (ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ) , εξηγήστε μας τον λόγο επιστροφής και θα επικοινωνησουμε αμεσα μαζι σας. Μην ξεχνάτε φωτοτυπία το παραστατικό αγοράς για την εγγύηση του προιόντος.